Întrebări frecvente


Noi oferim produse unicat, cu broderii deosebite, și finisaje de calitate superioară care nu se alterează cu timpul astfel încât trusoul va rămane și peste ani o amintire foarte frumoasă. Noi oferim personalizarea gratuită dar totodată nu este nevoie să alergi prin mai multe magazine fiindcă poți găsi la noi produse create special pentru botez.
Puteți comanda direct de pe siteul nostru, prin email la comenzi@trusou.ro sau telefonic la 0733 188 527. Putem livra oriunde în țară și în străinătate. Livrarea se face prin curier rapid în țară iar în străinătate putem livra cu orice curier la alegerea clientului. Prețul livrării diferă în funcție de curier și locația clientului. Plata se va face la livrare pentru produsele livrate în țară iar pentru produsele livrate în afara țării plata se va face anticipat. Dacă doriți să modificați o comandă, vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact de pe site sau la telefon 0733 188 527.
Personalizarea produsului se poate face direct pe siteul nostru, prin email la comenzi@trusou.ro sau telefonic la 0733 188 527. Personalizarea standard după preferințele clientului este posibilă la orice comandă. Personalizarea standard după preferințele clientului este gratuită. Personalizarea standard include prenumele, data nașterii/botezului, inițialele și o imagine. La cererea clientului putem adăuga un text suplimentar sau o rugăciune pentru care se va percepe o taxa suplimentară stabilită în funcție de cerințele de personalizare. Întrucât produsele noastre se realizează la comandă execuția unui produs durează minim 7 zile. Urgențele se pot discuta telefonic (se percepe o taxa adițională). Pentru a evita discuții ulterioare orice comandă personalizată după preferințele clientului nu va fi procesată fară o confirmare telefonică din partea clientului.
Conform OUG nr. 34/2014 articolul 16 sunt exceptate de la retragerea unilaterală produsele personalizate. Prin urmare dacă după livrarea către dumneavoastră a produselor personalizate și recepționarea lor veți dori sa le returnați, acest lucru nu este posibil. Excepție fac toate comenzile ce necesită corectări ca urmare a unei greșeli a noastre, cu condiția să preluați produsul după corectare. Vă rugăm să întelegeți că noi nu mai putem revinde aceste produse dat fiind personalizarea la cerințele dumneavoastră.

Dacă aveți și alte întrebări vă rugăm să ne contactați

Contactează-ne